Képzés indulása:                 2016. április 22. (péntek)

Képzés időbeosztása:          heti egy alkalom - péntekenként 9.00-14.00 (április 22-június 10.)

Órák száma hetente:            5 óra

Képzés díja:                         80.000 Ft

Képzés helyszíne:                1111 Budapest, Egry József u. 20-22. félemelet/galéria

Összes óraszám:                  40 óra - 8 alkalom

Cinema 4D MASTER képzés tematika

A feladatok között szerepel egy meglévő berendezés átalakítása, vagy egy új  építésű helység berendezése, illetve az átalakítás/berendezés dokumentációjának elkészítése, ami elsősorban a látványra vonatkozó anyagok renderelését jelenti. A feladatok során lehetőség van az alapozó szakaszban megismert más programok használatára, és a résztvevők segítséget kapnak az ezekben való elmélyedéshez is.

 

  • A kezelőfelület részletesebb megismerése és testre szabása.
  • A különböző felületeknek, és burkolatoknak megfelelő textúrák előállítása, ezek paramétereinek részletesebb ismertetése.
  • A textúrák beállításának további lehetőségei.
  • Képek használata a modellezés során.
  • Staffázs figurák, és objektumok elhelyezése.
  • Cinema 4D tag-ek használata.
  • A modellezési eljárások megismerése és használata meglévő tárgyak átalakítására és saját tárgyak tervezésére, létrehozására.
  • Ezek elmentése, és használata más programokban.
  • Modellezés, világítás, renderelés optimalizálása.
  • Fényforrások részletes ismertetése.
  • Naptalnulmány készítése.
  • Részletes és alapos renderelési beállítások.
  • Állóképek készítése.
  • Animáció készítése. Működő, mozgatható, animálható objektumok.
  • Bejárás készítése a kamera mozgatásával.
  • Ennek renderelése mozgókép formátumba.
  • Ezzel kapcsolatban az animáció lehetőségeinek ismertetése és gyakorlása.

Egy meglévő berendezés átalakítása a helyszínen készült képek módosításával. A modellező program segítségével elkészített új objektumok ráhelyezése a képre képszerkesztő program segítségével. Az elkészített modell arányainak és nézetének beállítása.

  • Kamera és világítás beállítása a képen használt nézetnek megfelelően.
  • Renderelési eljárások
  • Multipass render.
  • A renderelés eredményének használata a képekkel való munka során

Környezetben elhelyezett képek beállítása háttérként

  • Nagyfelbontású képek használata háttérként.
  • Kép beállítása fényforrásként.
  • Global illumination használata.